خبرنامه

صفحه اصلی/خبرنامه/

تالیف محتوای آموزشی

آموزش مجازی لزوم ارائه محتوای درسی را پررنگ تر کرد.مجموعه ی مسد به همت معلمین توانمند خود در ایام تابستان 99 کتب کمک آموزشی و لوح فشرده ی تدریس کتاب را آماده نمودند. طراحی کتب کمک آموزشی ، هدف تثبیت مطالب درسی در دپارتمان های آموزشی مسد انجام شد و طی مراحل مختلف ویرایش و به چاپ رسید.

1401-11-10 11:12:26 +00:00بهمن 1ام, 1399|

تکریم یلدا

شب یلدا یک جشن قدیمی ایرانی است که از گذشته تا کنون برگزار شده و به نام طولانی ترین و تاریک ترین شب سال شناخته می شود . هرسال به رسم سنت همیشگی ، خانواده ها در منزل بزرگتر فامیل دور هم حمع می شدند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دورهمی ها لغو شد و باید از هم فاصله می گرفتیم تا دوباره شادی ها و نفس کشیدن های یکدیگر را ببینیم.

1401-11-10 11:13:56 +00:00دی 30ام, 1399|

آزمون های هماهنگ مسد

یکی از ابزارهای ارزیابی از عملکرد دانش آموزان ، استفاده از آزمون های چهارگزینه ای (مداد کاغذی) می باشد.مجموعه ی مسد در پایان هر ماه یک آزمون استاندارد و چهارگزینه ای را در سطح مدارس برگزار می نماید . هدف از برگزاری این آزمون بررسی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و ارائه ی اطلاعات مناسب به اولیاء و معلمین می باشد. طراحی سوالات آزمون در دپارتمان های آموزشی انجام می شود .

1401-11-10 11:45:59 +00:00آذر 12ام, 1399|

English for children

با توجه به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در مجموعه مدارس مسد بر آن شدیم تا کتاب هایی با تکیه بر روش های مدرن بین المللی و مضامین درسی مدارس انگلیسی زبان در خارج از کشور با محوریت شناخت زبان در دروس مختلف از جمله علوم ، ریاضیات ، علوم اجتماعی و روان خوانی و آوا شناسی گردآوری و منتشر کنیم تا همه ی فرزندان مسد ، از پیش دبستان تا پایان دوره دبستان بتوانند از خدماتی ارزشمند بهره بگیرند .

1401-11-10 11:52:50 +00:00آبان 4ام, 1399|

پژوهش

روند پژوهش در مجموعه مدارس مسد؛ رویکرد پژوهشی ، از سال های آغازین دبستان شروع شده و تا سال های انتهایی دبیرستان دوره دوم، ادامه دارد . در هر سال و در هر مقطع ، بسته به حجم دانش و میزان توانایی دانش آموزان ، طرح درس های متفاوتی برای پژوهش اجرا می شود . به عنوان مثال ، در سال‌های آغازین دبستان ، موضوعات کلاس پژوهش ، عموماً مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر ، متد آموزشی پرلز و مهارت های زندگی است . این روند در ادامه و در سال های انتهایی دبستان ، با فلسفه برای کودک نیز همراه می‌شود . در دبیرستان دوره‌ی اول ، کلاس بیشتر جنبه‌ ی علمی پیدا می‌کند و تلاش می شود تا به دانش آموز نشان داده شود که تمام موضوع‌ های علمی ، یک چارچوب فکری مشترک را طی می‌کنند . در دبیرستان دوره‌ی دوم ، کار تخصصی تر شده و دانش آموزان روی رشته‌ ی تخصصی خود عمیق می شوند .

1401-11-10 12:01:14 +00:00تیر 8ام, 1396|
Go to Top